timo kirjoitti:Jerrykierrätystä ja lisäpitoa:
Ennen lumia lisäsin kevytkurapyöräliikuttimeeni vetopitoa lisäämällä takapainoa.
Jerryistä pohja pois (huomaa sauma), paksua lattaa (30X100) pätkiksi, kannu niitä täyteen, betonia "liimaksi" ettei kolise ja sitten pohja kiinni.
Lavan molemmilla sivuilla olevat kompaktit kannut painavat yhteensä hiukan yli 400kg. Eipä takaveto-Dodge pahasti sutinut.
Pelkällä nippusiteellä noita ei kannata kiinnittää. Saattaa äkkistopissa tulla lommo ohjaamoon.
Tekeeköhän tuolla 24MX:n Twenty Rapid Fuel Jug 20L yhtään mitään? Sen sais vielä tänään n. 28 € kotiin. Jotain moitteita on taka-aikoina ollut, mutta onkohan kehitystä tapahtunut ja oiskohan ton rahan arvoinen? Savukoneen tankkaamiseen mulla on Tuff Jug ja tätä 24MX:n kannua olin ajatellut satunnaisempaan käyttöön 4t-bensan tankkailuun noihin isompiin vehkeisiin.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Å kirjoitti:Tekeeköhän tuolla 24MX:n Twenty Rapid Fuel Jug 20L yhtään mitään? Sen sais vielä tänään n. 28 € kotiin. Jotain moitteita on taka-aikoina ollut, mutta onkohan kehitystä tapahtunut ja oiskohan ton rahan arvoinen? Savukoneen tankkaamiseen mulla on Tuff Jug ja tätä 24MX:n kannua olin ajatellut satunnaisempaan käyttöön 4t-bensan tankkailuun noihin isompiin vehkeisiin.
Taitaa tulla liian myöhään, mutta en suosittele. Twentyn korkki on niin jäykkä ettei palauta (=sulje) kun kannun nostaa täyttöaukosta. Liuotinpesuun on parempiakin aineita.