Jerrykannut

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jamba
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 3:59 pm
Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
Paikkakunta: Ruhtinansalmi

Re: Jerrykannut

Viesti Kirjoittaja jamba »

timo kirjoitti:Jerrykierrätystä ja lisäpitoa:
Ennen lumia lisäsin kevytkurapyöräliikuttimeeni vetopitoa lisäämällä takapainoa.
Jerryistä pohja pois (huomaa sauma), paksua lattaa (30X100) pätkiksi, kannu niitä täyteen, betonia "liimaksi" ettei kolise ja sitten pohja kiinni.
Lavan molemmilla sivuilla olevat kompaktit kannut painavat yhteensä hiukan yli 400kg. Eipä takaveto-Dodge pahasti sutinut.
Pelkällä nippusiteellä noita ei kannata kiinnittää. Saattaa äkkistopissa tulla lommo ohjaamoon.
Hyvä vinkki :)

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Avatar
Å
Viestit: 1896
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Jerrykannut

Viesti Kirjoittaja Å »

Tekeeköhän tuolla 24MX:n Twenty Rapid Fuel Jug 20L yhtään mitään? Sen sais vielä tänään n. 28 € kotiin. Jotain moitteita on taka-aikoina ollut, mutta onkohan kehitystä tapahtunut ja oiskohan ton rahan arvoinen? Savukoneen tankkaamiseen mulla on Tuff Jug ja tätä 24MX:n kannua olin ajatellut satunnaisempaan käyttöön 4t-bensan tankkailuun noihin isompiin vehkeisiin.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
gff-3
Viestit: 673
Liittynyt: Ke Loka 26, 2011 4:59 pm
Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Paikkakunta: Keskeinen Uusimaa

Re: Jerrykannut

Viesti Kirjoittaja gff-3 »

Å kirjoitti:Tekeeköhän tuolla 24MX:n Twenty Rapid Fuel Jug 20L yhtään mitään? Sen sais vielä tänään n. 28 € kotiin. Jotain moitteita on taka-aikoina ollut, mutta onkohan kehitystä tapahtunut ja oiskohan ton rahan arvoinen? Savukoneen tankkaamiseen mulla on Tuff Jug ja tätä 24MX:n kannua olin ajatellut satunnaisempaan käyttöön 4t-bensan tankkailuun noihin isompiin vehkeisiin.
Taitaa tulla liian myöhään, mutta en suosittele. Twentyn korkki on niin jäykkä ettei palauta (=sulje) kun kannun nostaa täyttöaukosta. Liuotinpesuun on parempiakin aineita.
Vastaa Viestiin