Gixxerissä ollut jo 13v ne,siinä tosin pesun jälkeen ja sateen jälkeen joutuu öljyämään,kun ovat aika tyrkyllä.Oli aikanaan operaatio saada nuo alip.kaas.toimimaan eril.suod.
Millä muuten pesette niitä?
Valvoja: Moderaattorit
Juu, ei minullakaan mitään sepeliä siellä ollut. Sitä ohutta pölyä vain joka teki öljyyn sekoittuessaan sellaista tahnaa koteloon. Vedin johtopäätöksen että sitä menee myös koneeseen. Olosuhteet joihin viittasin ovat hiekkaa, ohutta hiekkaa ja ohuenohutta hiekkaa.Pallokala kirjoitti:Mulla on kai sitten Domi niissä "kevyissä olosuhteissa". Itse olen tasaisin väliajoin kurkannut putsarikoteloon ja siellä kotelon seinillä on vähän sitä huohotusöljyä. Mutta vain öljyä, minä en siitä seasta pölyä/hiekkaa/soraa/sepeliä/kiviä löydä...Jari kirjoitti:Dominaattorissa K&N päästi hienojakoista pölyä läpi ja muodosti huohotuksen mukana tulleen öljyn kanssa mielenkiintoisen näköistä hiomatahnaa putsarikotelon seinille. Sen jälkeen kun vaihdoin Pipercross vaahtomuovisuodattimeen ei tuota hiomatahnaa ole enää löytynyt kotelosta.
K&N varmaan virtaa hyvin ja toimittaa virkansa kun olosuhteet on kevyet mutta omissa hiekkaleikeissä on valinta kallistunut vaahtomuovisiin suodattimiin.
Sarkasmi ei välittynyt postauksessani. Lue vain boldattu osuus...Jari kirjoitti:Juu, ei minullakaan mitään sepeliä siellä ollut. Sitä ohutta pölyä vain joka teki öljyyn sekoittuessaan sellaista tahnaa koteloon. Vedin johtopäätöksen että sitä menee myös koneeseen. Olosuhteet joihin viittasin ovat hiekkaa, ohutta hiekkaa ja ohuenohutta hiekkaa.Pallokala kirjoitti:Mulla on kai sitten Domi niissä "kevyissä olosuhteissa". Itse olen tasaisin väliajoin kurkannut putsarikoteloon ja siellä kotelon seinillä on vähän sitä huohotusöljyä. Mutta vain öljyä, minä en siitä seasta pölyä/hiekkaa/soraa/sepeliä/kiviä löydä...Jari kirjoitti:Dominaattorissa K&N päästi hienojakoista pölyä läpi ja muodosti huohotuksen mukana tulleen öljyn kanssa mielenkiintoisen näköistä hiomatahnaa putsarikotelon seinille. Sen jälkeen kun vaihdoin Pipercross vaahtomuovisuodattimeen ei tuota hiomatahnaa ole enää löytynyt kotelosta.
K&N varmaan virtaa hyvin ja toimittaa virkansa kun olosuhteet on kevyet mutta omissa hiekkaleikeissä on valinta kallistunut vaahtomuovisiin suodattimiin.