Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

uti
Viestit: 396
Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
Pyörä: Honda CB 500XA
Paikkakunta: Helsingin pitäjä

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja uti »

Avatar
Go-Za
Viestit: 110
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

Mäkin duunasin päivän ajelusta videon: https://www.youtube.com/watch?v=9aIOV7cY42E
Pata
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Maalis 26, 2010 3:03 pm
Pyörä: CRF250L -19
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Pata »

Toivottavasti syksyllä tulee vielä ajeluita. Jos uusi naama pääsis mukaan.
Kikru
Viestit: 109
Liittynyt: La Huhti 12, 2014 12:56 pm
Pyörä: CRF 300 L ja TY 250
Paikkakunta: Tussuby.

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Kikru »

Teenpä testin, kun tuolla fasen puolella joku vinkkasi. Siellä ei oikein ole itselleni/asialleni sopivaa alustaa.

Kysymys kuuluu; missä Honda luuraa ? (helppo)

Kuva
Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton ja ylpeä siitä.
Pata
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Maalis 26, 2010 3:03 pm
Pyörä: CRF250L -19
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Pata »

Onko Kikru varastanut mun mopon :shock: Mulla on meinaa ihan samanlainen :D Eikös tuo kuva oo sieltä lentokentän kallioilta?
TommiV
Viestit: 44
Liittynyt: To Touko 14, 2020 1:42 pm
Pyörä: Beta ALP 4.0

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja TommiV »

Lohja, Siuntio, Kirkkonummi, Vihti, Karkkila, Loppi jne pk-seudun länsi- tai pohjoispuolella hiekkateistä tai poluista nautiskelijoita? Nyt on ajokelit parhaimmillaan, viikonloppuna ajelin vajaat 400km ja hymyssä oli suu.

Termari ja makkarat mukaan ja ajelulle? Mulla on ensi viikolla hyvin aikaa, laittaa yv:tä tai kehitetään jotain ajelua tässä.

/Tommi
Avatar
Sotanorsu666
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Maalis 13, 2019 1:50 pm
Pyörä: BMW G450X & Buell 1125R
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Sotanorsu666 »

Go-Za kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 3:57 pm Nyt alustava varoitus/ ilmoitus... Virallinen kutsu tulee myöhemmin. Sunnuntai 10. syyskuuta voitais käydä ajelemassa? Säävaraus, mun pyörä kunnossa varaus, kuski kunnossa...
Nyt alkaa olemaan kelit kohdillaan. Jos jaksat jollekin lauantaille järjestellä ajoja, niin meitä olisi kaksi reipasta reissumiestä lähdössä mukaan. Tai yksi ainakin, mutta todennäköisesti kaksi.
Avatar
Go-Za
Viestit: 110
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 8:09 pm
Pyörä: XChallenge
Paikkakunta: Sisu
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Viesti Kirjoittaja Go-Za »

Sotanorsu666 kirjoitti: Ke Huhti 10, 2024 3:27 pm Nyt alkaa olemaan kelit kohdillaan. Jos jaksat jollekin lauantaille järjestellä ajoja, niin meitä olisi kaksi reipasta reissumiestä lähdössä mukaan. Tai yksi ainakin, mutta todennäköisesti kaksi.
Niinhän ne alkais... Itsekin olen jo käynyt muutaman kerran ajamassa kunnes huomasin että 2 vuotta vanha "uusi" takaiskarini oli aivan tyhjä, eli nyt odotellaan Touratechin takuuvaihtoa/ korjausta. No on mulla alkup. iskari tallessa jota voi koittaa pyörään ja ehkä pääsis ajelemaan -mutta hetki täytyy ihmetellä.
Vastaa Viestiin