E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Tulee vähä äkkiä taas. Tuli mieleen että lähdettäiskö porukalla käymään kafeella Nummijärvellä tänään pe ehtoolla?
Tuli jonkunlainen reittikin mieleen. Kauhajoen ABC - kokonkylä - päntsy - jotaki pienempää tietä hiukkajärvelle - hyyppä - nummijärvi.

Onko kiinnostuneita? Lähtö vois olla ABC:n pihasta klo 18.30 että pitkänmatkalaisetkin ehtis mukaan.
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Olisko huomenna ny sitte jotaki kyrsän käryystä pärinää johnaki päin ep:n aluetta? Mulle ainaki passaa kaikki abc:t, tb:t ja st:t ja kaikki kellonaijjat käy.. kuhan aurinko on kunnolla noussu eikä vielä laskenu.. nappulat alla joten miel. hiekkaa tms..

Olisko lähtijöötä?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
Tuuba
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 10:41 pm
Pyörä: Transalp Super Four version R -97
Paikkakunta: Kurikka

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja Tuuba »

Meinas olla, mutta jourun iesus ottamahan tuon vaimokkeen takapenkille, muuten tuloo kuulemma sota! Notta ajamma sitte vaan varmaan kaheestaan isoompia tiestöjä...

Eikä sen puolehen, huomiseksi on luvattu niin lämpööstä, että pakkoki ajaa sataa, ettei tuu lämpöhalavausta :lol:
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Oltiin perjantaina Zamin kans pikku turneella. Aikasta kova pölypilvi seurasi karavaania. Tehtiin sellainen mutkan kautta oikaisu Nummijärvelle, karvan alle 70 km Kauhajoen ABC - Nummijärven leirintäalue. Kovin jäi alhaiseksi asvalttiprosentti.

Vois sitä lähteä, jos jollaki olis kivaa reittiä tiedossa. Muuten lähden sileäpyöräisellä ajamaan jonkin pidemmän lenkin. Päivystän ajokutsua vielä noin klo 13.00 saakka. Pitää vielä käydä vetämässä naapurin lehmä pois pilttuusta (oikea ja kuollu), ei siis enää mikään matkalehmä.

Saa kiinni myös puhelimella, 0400 958346
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Taitaa olla tosiaan liian kuuma paikallisen pusikon tonkimiseen... tyrellä sorareitti ähtäriin --> kaverin mökille käymään
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
pp
Viestit: 69
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 9:50 pm
Pyörä: 690
Paikkakunta: Kurikka

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja pp »

Onkohan kukaan menossa huomenna ajelulle? Aattelin vetäästä jonkummoosen sunnuntairallin.
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

pp kirjoitti:Onkohan kukaan menossa huomenna ajelulle? Aattelin vetäästä jonkummoosen sunnuntairallin.

Voisin lähteä, vedin toki Masiinamessumarssin tänään. 250 km vältellen asvalttia, pari hutia ja välillä kartinkia autolla. Kävin samalla reissulla kartoittamassa Isojoen tieverkostoa. Hyyppä - lauha - isojoki - pesämäki - vesijärvi - kärjenkoski - Dagsdmark - Pyhävuori - Liden - Tjöck - Myrkky - Lappi - Teuva - Kjoki - Hyyppä.
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Miten olis EP:n porukalla, suunnitellaan joku "kiertolenkki" ympäri maakuntaa porukalla. Joku tietää aina jonkun "oikopolun"...
? :? 8)
Avatar
pp
Viestit: 69
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 9:50 pm
Pyörä: 690
Paikkakunta: Kurikka

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja pp »

klo 12 Kurikan ästee?
TeroK
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 11:34 pm
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
Paikkakunta: Kurikka

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Nyt ei enää viitti yrittää tähän lähtöön :roll:
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Ohi meni. Klo 12.05 avasin koneen
Avatar
pp
Viestit: 69
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 9:50 pm
Pyörä: 690
Paikkakunta: Kurikka

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja pp »

Täälä istun kaffilla mihinkä osoitteeseen ehditte?
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Aika putkeen menee nää porukka-ajelut :roll:

Olisko tulevalla viikolla sen lähes mystisen torstai ajelun aloitusviikko.. vknloppu meneeki sitte jonottaes provinssin narikkaan..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
melkein isotohtori
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 12:31 am
Pyörä: SE 950

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja melkein isotohtori »

Mukana Ensviikolla ma-to illat(jos SE huolitaan mukaan),
olis mukava kavereilta "salaa" harjotella tulevan v-lopun riihimäki reissua varten....

Ja jos matkaan huolitaan NIIN tuuba kans mukaan, niin saan tartuttaa suhun ton lintuflenskan (kottaraiskuume) <- ei sillä wp:llä viä ta:sta kotaria tehdä <- onneks.. :lol:
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009

Viesti Kirjoittaja ramirin »

melkein isotohtori kirjoitti:Mukana Ensviikolla ma-to illat(jos SE huolitaan mukaan),
olis mukava kavereilta "salaa" harjotella tulevan v-lopun riihimäki reissua varten....

Ja jos matkaan huolitaan NIIN tuuba kans mukaan, niin saan tartuttaa suhun ton lintuflenskan (kottaraiskuume) <- ei sillä wp:llä viä ta:sta kotaria tehdä <- onneks.. :lol:
Viittasikos tämä sikaflenssu sitte tuohon DR800 PIG -malliin (sittemmin muutettu viittaamaan Hondan kevari mallistoon H1N1..) :mrgreen:

Pitääskö täs vähä niinku enemmistön päättää mistä olis lähtö ja koska..? Äystöölle ku ei oo viä ABC:tä saatu ja kainaaston Kesoiliki tais lopettaa jo hetki sitte.. eli mulle passsaa ainaki kaikkki (välimyynti varauksin)..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Vastaa Viestiin