Etelän Pystymettä 2014

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Seppo Honkanen
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi

Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Aloittelenpa taas keskustelun aiheesta vaikken parina viime vuonna ole karkeloihin itse päässytkään. :oops: Elättelen taas toiveita omasta osallistumisesta.

Onko kellään näkemystä järjestäjästä tai paikasta? Parilla googlauksella en löytänyt mitään osviittaa aiheesta. Ajankohtahan on tiedossa eli 24.-26.10.

T. Sepi
Avatar
tuomas996
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 12:05 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Turku

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja tuomas996 »

Hiljaista on. Ei mitään tietoa, soittelen illalla pari puhelua niin saadaan jotain infoa aiheesta.

-tkk
-tkk
Niamola
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
Pyörä: 890 Adventure R
Paikkakunta: SASTAMALA
Viesti:

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Niamola »

Ei mitään väliä vielä että missä pidetään. Paikalle tullaan silti. Mutta käydään nyt ensin Pohjoisen pystiksessä hakemassa vauhtia.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.

p.050nelkolnol8957
k-essu
Viestit: 128
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
Pyörä: bmw r1100gs
Paikkakunta: Kulennoinen

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja k-essu »

Missä on pohjoisen pystis ja milloin?
Patu_Patukka
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 27, 2009 2:31 pm
Pyörä: AT

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Patu_Patukka »

x2 :?:
korsu
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2014 7:42 pm
Pyörä: Transalp 2014

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja korsu »

Haluttais tietää, molemmista etelästä ja pohojosesta.
Mutta, seleviäähän nää aikanaan.
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Minä kans tuun ja tällä kertaa en tuntuirilla vaan trans alpilla, nyt vaan ootellaan maanantaita et saan vanista rahat pois ja tiistaina haku :mrgreen:
Yksinäinen Susi
Avatar
tuomas996
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 12:05 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Turku

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja tuomas996 »

Vielä kun tietäis mihin tulla.
Jos sitä tänään kuulis lisää..

T
-tkk
Boxer246
Viestit: 4
Liittynyt: To Elo 28, 2014 8:01 pm
Pyörä: BMW r80/7

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Boxer246 »

Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Avatar
Kipa
Viestit: 1946
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
Pyörä: SE ja kolmipökö
Paikkakunta: Hämeenperä

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Yes! Toihan on iham matkav varrella. :mrgreen:
Perjantaikin jo varattu päristelypäiväksi.
- taas kahden mopon taktiikalla -
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Boxer246 kirjoitti:Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Jaahas taitaapi tulla matkaa kemupaikalle jopa kymmeniä kilometrejä. :shock:
Avatar
Hsippe
Viestit: 730
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
Paikkakunta: Raasepori

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Hsippe »

yrmyli kirjoitti:
Boxer246 kirjoitti:Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Jaahas taitaapi tulla matkaa kemupaikalle jopa kymmeniä kilometrejä. :shock:

No vaihteeks päästään me "etelän vetelät" ajamaan edes tankillisen verran :lol:
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Mulla jää väliin kun jälki kasvu mut 11.9 suuntaan nokkani kohti haapavettä :D olokoon se mun pystis tälle vuoteen
Yksinäinen Susi
Boxer246
Viestit: 4
Liittynyt: To Elo 28, 2014 8:01 pm
Pyörä: BMW r80/7

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Boxer246 »

yrmyli kirjoitti:
Boxer246 kirjoitti:Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Jaahas taitaapi tulla matkaa kemupaikalle jopa kymmeniä kilometrejä. :shock:

Tartteeko sitä nyt suorinta tietä ajaa, sitä voi kiertää vaikka Möhkön kautta :lol:
Niamola
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
Pyörä: 890 Adventure R
Paikkakunta: SASTAMALA
Viesti:

Re: Etelän Pystymettä 2014

Viesti Kirjoittaja Niamola »

k-essu kirjoitti:Missä on pohjoisen pystis ja milloin?
Aina vähän huonosti informaatiota saatavana, mutta noin 99,5% vihjeen perusteella 18.-21.9 Meltauksen seudulla.

Ja jos sattuu tuo puolikas prosentti, niin olen sitten yksin paikalla.Tosin lähden vasta perjantaina.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.

p.050nelkolnol8957
Vastaa Viestiin