Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.
Valvojat: Jukka , Moderaattorit
Seppo Honkanen
Viestit: 705 Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Seppo Honkanen » Ma Elo 18, 2014 10:23 pm
Aloittelenpa taas keskustelun aiheesta vaikken parina viime vuonna ole karkeloihin itse päässytkään.
Elättelen taas toiveita omasta osallistumisesta.
Onko kellään näkemystä järjestäjästä tai paikasta? Parilla googlauksella en löytänyt mitään osviittaa aiheesta. Ajankohtahan on tiedossa eli 24.-26.10.
T. Sepi
tuomas996
Viestit: 23 Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 12:05 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja tuomas996 » To Elo 21, 2014 11:09 am
Hiljaista on. Ei mitään tietoa, soittelen illalla pari puhelua niin saadaan jotain infoa aiheesta.
-tkk
-tkk
Niamola
Viestit: 496 Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
Pyörä: 890 Adventure R
Paikkakunta: SASTAMALA
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Niamola » To Elo 21, 2014 6:17 pm
Ei mitään väliä vielä että missä pidetään. Paikalle tullaan silti. Mutta käydään nyt ensin Pohjoisen pystiksessä hakemassa vauhtia.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
k-essu
Viestit: 128 Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:20 am
Pyörä: bmw r1100gs
Paikkakunta: Kulennoinen
Viesti
Kirjoittaja k-essu » To Elo 21, 2014 9:30 pm
Missä on pohjoisen pystis ja milloin?
korsu
Viestit: 2 Liittynyt: Ti Huhti 08, 2014 7:42 pm
Pyörä: Transalp 2014
Viesti
Kirjoittaja korsu » Pe Elo 22, 2014 6:30 pm
Haluttais tietää, molemmista etelästä ja pohojosesta.
Mutta, seleviäähän nää aikanaan.
jarno78
Viestit: 1594 Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski
Viesti
Kirjoittaja jarno78 » La Elo 23, 2014 10:43 am
Minä kans tuun ja tällä kertaa en tuntuirilla vaan trans alpilla, nyt vaan ootellaan maanantaita et saan vanista rahat pois ja tiistaina haku
Yksinäinen Susi
tuomas996
Viestit: 23 Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 12:05 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja tuomas996 » La Elo 23, 2014 10:49 am
Vielä kun tietäis mihin tulla.
Jos sitä tänään kuulis lisää..
T
-tkk
Boxer246
Viestit: 4 Liittynyt: To Elo 28, 2014 8:01 pm
Pyörä: BMW r80/7
Viesti
Kirjoittaja Boxer246 » To Elo 28, 2014 8:07 pm
Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Kipa
Viestit: 1946 Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
Pyörä: SE ja kolmipökö
Paikkakunta: Hämeenperä
Viesti
Kirjoittaja Kipa » To Elo 28, 2014 8:48 pm
Yes! Toihan on iham matkav varrella.
Perjantaikin jo varattu päristelypäiväksi.
- taas kahden mopon taktiikalla -
yrmyli
Viestit: 792 Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti
Kirjoittaja yrmyli » To Elo 28, 2014 9:09 pm
Boxer246 kirjoitti: Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Jaahas taitaapi tulla matkaa kemupaikalle jopa kymmeniä kilometrejä.
Hsippe
Viestit: 730 Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
Paikkakunta: Raasepori
Viesti
Kirjoittaja Hsippe » To Elo 28, 2014 9:42 pm
yrmyli kirjoitti: Boxer246 kirjoitti: Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Jaahas taitaapi tulla matkaa kemupaikalle jopa kymmeniä kilometrejä.
No vaihteeks päästään me "etelän vetelät" ajamaan edes tankillisen verran
jarno78
Viestit: 1594 Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski
Viesti
Kirjoittaja jarno78 » To Elo 28, 2014 9:49 pm
Mulla jää väliin kun jälki kasvu mut 11.9 suuntaan nokkani kohti haapavettä
olokoon se mun pystis tälle vuoteen
Yksinäinen Susi
Boxer246
Viestit: 4 Liittynyt: To Elo 28, 2014 8:01 pm
Pyörä: BMW r80/7
Viesti
Kirjoittaja Boxer246 » To Elo 28, 2014 9:58 pm
yrmyli kirjoitti: Boxer246 kirjoitti: Etelän Pystymettä-14 on 24.-26.10.-14 Etelä-Pohojanmaalla Isojoella.
Jaahas taitaapi tulla matkaa kemupaikalle jopa kymmeniä kilometrejä.
Tartteeko sitä nyt suorinta tietä ajaa, sitä voi kiertää vaikka Möhkön kautta
Niamola
Viestit: 496 Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
Pyörä: 890 Adventure R
Paikkakunta: SASTAMALA
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Niamola » Pe Syys 05, 2014 10:37 am
k-essu kirjoitti: Missä on pohjoisen pystis ja milloin?
Aina vähän huonosti informaatiota saatavana, mutta noin 99,5% vihjeen perusteella 18.-21.9 Meltauksen seudulla.
Ja jos sattuu tuo puolikas prosentti, niin olen sitten yksin paikalla.Tosin lähden vasta perjantaina.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957