Ruotsin ja Norjan kokoontumisajot

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Ruotsin ja Norjan kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Löytyykö jostain Ruotsin ja Norjan kokoontumisajokalenteria?
Parin kaverin kans ois pohjois-ruotsin ja-norjan reissu 3-9.7 ja aattelin että jos sielä sattuu löytyyn kokoontumisajoja ko. ajankohtana niin ois voinu vierailla...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
jarik
Viestit: 78
Liittynyt: La Heinä 09, 2005 1:47 pm
Pyörä: KTM 1190 Adventure
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruotsin ja Norjan kokoontumisajot

Viesti Kirjoittaja jarik »

Vastaa Viestiin