Haku löysi 62 tulosta

Kirjoittaja ijasj
Ma Syys 18, 2023 5:04 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Lisävaloja asennellessa onnistuin sössimään jotain ja ajoneston anturikehän johto irtosi virtalukosta. Pieni kylmä hiki iski, kun mittaristoon tuli EWS. Muutaman soittelun jälkeen MP-Pitstopilta löytyi elintenluovuttajaksi joku 600cc Hondan HISS-anturikehä (40€). Siitä rälläkällä piirilevy katki ja...
Kirjoittaja ijasj
La Elo 31, 2019 8:29 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: SORA POKER RIDE 3.0 / 31.8 lauantai KOUVOLA
Vastaukset: 20
Luettu: 21632

Re: SORA POKER RIDE 3.0 / 31.8 lauantai KOUVOLA

[quote="kimbyyri"]Hyvä reitti oli taas. Mukavaa turinaa pisteillä. Ja ihan sopivan pituinen reitti.

Peukku. T kv[/

Kiitos osallistumisesta, mukavaa oli myös järjestäjillä.
Kirjoittaja ijasj
La Elo 10, 2019 11:37 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Moi,
Paljonkos rataspakassa saa olla löysää.
Minulla tuo heiluu käsin noin 0,5cm ketjujen suuntaan pyörittäen.
Mistäköhän uusia kumeja te olette tilanneet jos tarvetta on ollut
————-
Jussi
Kirjoittaja ijasj
To Huhti 04, 2019 3:00 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Niin yhteensä noin kuukauden ecu oli reisussa tosin sitten siihen tehtiin etuiskarin huolto stefat vuoti. Olisiko aiheutunut siitä että ei ollut lämpimässä tallissa talvella. Joku siitä varoitteli mutta en tiedä. Ei ne pitkäikäiset stefat olleet. vuotaa taas vaikka onkin ollut lämpösessä tallissa? ...
Kirjoittaja ijasj
Ti Marras 20, 2018 10:28 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Onkos foorumilla enään yhtään Terran omistajaa, paitsi ”Happi” No nyt kun olen ajanut tuolla omalla jo 500km niin ihmetys on tuo, kun 3-vaihteella vedätessä siinä 6500-7000 kierros alueella tuntuu/kuuluu kuin kytkin alkaisi luistaa? Muilla vaihteilla tätä ei tapahdu. Tuleekohan ton ecun päivityksen ...
Kirjoittaja ijasj
Ti Marras 13, 2018 8:40 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Hei te jotka olette tehneet pod modin, niin onko se imukurkun halkaisija 57mm tai niin kuin isossa maailmassa sanotaan 2 1/4”?
Oletteko tarvikkeet hommannut ihan paikalliselta myyjältä vai internetin ihmeellisestä maailmasta?
Kirjoittaja ijasj
Ti Marras 06, 2018 7:46 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Uusi Terraristi ilmoittautuu. Täytyy hommata uusi antenni vaikka Apriliasta tai Ducatista. Mut kuitenkin, pyörä tuntuu loistavalta :D Ja eilen laitettiin minulla jouten ollut ajonesto antenni KTM Adventure 990 IE:stä, kävi suoraan heittämällä paikoilleen. Ihan samat virtalukon pohjat ja ajonestot o...
Kirjoittaja ijasj
Su Marras 04, 2018 1:48 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Kiitos Pauli tafjouksesta, mutta tämä ynsilö ei yskinyt ala kierroksilla. Tämän ECU on käynyt on käynytc Italian ilmastoa katsomassa pari kertaa. Tänään pääsi ajamaan vähä enemmän ja loisto vehje on jos verrataan -94 Transuun Enää pitäisi selvittää tuo rekisteri kilven valon ongelma. Tuleeko muille ...
Kirjoittaja ijasj
Pe Marras 02, 2018 8:38 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Husqvarna Terra 650
Vastaukset: 411
Luettu: 257036

Re: Husqvarna Terra 650

Uusi Terraristi ilmoittautuu Ei vielä suurempia kokemuksia, kun olen ajanut 30km pimeässä, mutta toivottavasti pääsee vielä enemmän surauttaa lähipäivinä. Sellaista kysyisin,kun rekisterikilven valo ei toimi? Vaihdoin uuden polttimon, mutta ei sittenkään. Jännite joka tulee lampun kantaan on 0,45v M...
Kirjoittaja ijasj
La Tammi 09, 2010 9:39 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Kaakonkulmalla ajelu?
Vastaukset: 385
Luettu: 258526

Re: Kaakonkulmalla ajelu?

Jos pakkasta yli 19
niin jään pois, toivotaan että tuo helittäisi yön aikana.
Sippolassa voisi käydä kokeilemassa jäärataa, jos sitä on tänä vuonna tehty.
Kirjoittaja ijasj
La Tammi 09, 2010 12:52 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Kaakonkulmalla ajelu?
Vastaukset: 385
Luettu: 258526

Re: Kaakonkulmalla ajelu?

LightSpeed kirjoitti:Sunnuntaille suunniteltiin ajelua ,lähtöpaikka entinen Anjalankoski.

Jos sattuisi olemaan kylmä niin ajetaan lyhyt lenkki. :|
Saattaapi onnistua, jos ei mennä umpihankeen (kunto niin huono)ja tankkausväli 125km
Mistäpäin lähtö ja mieluiten puolenpäivän jälkeen
Kirjoittaja ijasj
Ke Joulu 30, 2009 1:15 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Vaahtomuovi ilmanputsari?
Vastaukset: 11
Luettu: 6921

Re: Vaahtomuovi ilmanputsari?

Jari kirjoitti:No vaikka tätä, No-Toil, ympäri vuoden.
Kiitoksia, onkos tämä samaa kuin teräketjuöljy :)
Kirjoittaja ijasj
Ke Joulu 30, 2009 1:01 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Vaahtomuovi ilmanputsari?
Vastaukset: 11
Luettu: 6921

Vaahtomuovi ilmanputsari?

Niin, kun en itse tiedä, eli pitääkö tuota suodatinta talviajossa
öljytä, jos pitää, niin millä öljyllä?
ooo, mitäs öljyä kesällä sitten laitetaan?
tyhmä kysymys, mutta saa vastata.
Kirjoittaja ijasj
La Joulu 26, 2009 12:54 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
Vastaukset: 3191
Luettu: 1212025

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Tallukka kirjoitti:Vaihteeksi "huoltoa" katumopoon...
Katotaan pitääkö talvi sisällään muutoksia ulkoasuun vai mennäänkö vanhalla reseptillä.
Juu, Jekkupullo kannattaa istuttaa jokaiseen mopoon, ihan vain lääkkeekksi :)
Kirjoittaja ijasj
Ke Marras 25, 2009 10:57 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Transalpin XLV600 -96 etupyörän laakerit, malli ?
Vastaukset: 7
Luettu: 4130

Re: Transalpin XLV600 -96 etupyörän laakerit, malli ?

Moi! Stormi ei antais näköjään etulaarkerisarjalle stefoineen hinnaksi kun 21€, mutta nettikaupassa oli saatavuus punaisella :evil: http://www.storm-motor.fi/shop/PublishedService?file=page&pageID=18&freePage=180 Mene Etraan tai johonkin muuhun laakerikauppaan ota sitten 2RS laakerit, eli p...