Haku löysi 62 tulosta
- Ma Syys 18, 2023 5:04 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Lisävaloja asennellessa onnistuin sössimään jotain ja ajoneston anturikehän johto irtosi virtalukosta. Pieni kylmä hiki iski, kun mittaristoon tuli EWS. Muutaman soittelun jälkeen MP-Pitstopilta löytyi elintenluovuttajaksi joku 600cc Hondan HISS-anturikehä (40€). Siitä rälläkällä piirilevy katki ja...
- La Elo 31, 2019 8:29 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: SORA POKER RIDE 3.0 / 31.8 lauantai KOUVOLA
- Vastaukset: 20
- Luettu: 21632
Re: SORA POKER RIDE 3.0 / 31.8 lauantai KOUVOLA
[quote="kimbyyri"]Hyvä reitti oli taas. Mukavaa turinaa pisteillä. Ja ihan sopivan pituinen reitti.
Peukku. T kv[/
Kiitos osallistumisesta, mukavaa oli myös järjestäjillä.
Peukku. T kv[/
Kiitos osallistumisesta, mukavaa oli myös järjestäjillä.
- La Elo 10, 2019 11:37 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Moi,
Paljonkos rataspakassa saa olla löysää.
Minulla tuo heiluu käsin noin 0,5cm ketjujen suuntaan pyörittäen.
Mistäköhän uusia kumeja te olette tilanneet jos tarvetta on ollut
————-
Jussi
Paljonkos rataspakassa saa olla löysää.
Minulla tuo heiluu käsin noin 0,5cm ketjujen suuntaan pyörittäen.
Mistäköhän uusia kumeja te olette tilanneet jos tarvetta on ollut
————-
Jussi
- To Huhti 04, 2019 3:00 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Niin yhteensä noin kuukauden ecu oli reisussa tosin sitten siihen tehtiin etuiskarin huolto stefat vuoti. Olisiko aiheutunut siitä että ei ollut lämpimässä tallissa talvella. Joku siitä varoitteli mutta en tiedä. Ei ne pitkäikäiset stefat olleet. vuotaa taas vaikka onkin ollut lämpösessä tallissa? ...
- Ti Marras 20, 2018 10:28 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Onkos foorumilla enään yhtään Terran omistajaa, paitsi ”Happi” No nyt kun olen ajanut tuolla omalla jo 500km niin ihmetys on tuo, kun 3-vaihteella vedätessä siinä 6500-7000 kierros alueella tuntuu/kuuluu kuin kytkin alkaisi luistaa? Muilla vaihteilla tätä ei tapahdu. Tuleekohan ton ecun päivityksen ...
- Ti Marras 13, 2018 8:40 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Hei te jotka olette tehneet pod modin, niin onko se imukurkun halkaisija 57mm tai niin kuin isossa maailmassa sanotaan 2 1/4”?
Oletteko tarvikkeet hommannut ihan paikalliselta myyjältä vai internetin ihmeellisestä maailmasta?
Oletteko tarvikkeet hommannut ihan paikalliselta myyjältä vai internetin ihmeellisestä maailmasta?
- Ti Marras 06, 2018 7:46 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Uusi Terraristi ilmoittautuu. Täytyy hommata uusi antenni vaikka Apriliasta tai Ducatista. Mut kuitenkin, pyörä tuntuu loistavalta :D Ja eilen laitettiin minulla jouten ollut ajonesto antenni KTM Adventure 990 IE:stä, kävi suoraan heittämällä paikoilleen. Ihan samat virtalukon pohjat ja ajonestot o...
- Su Marras 04, 2018 1:48 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Kiitos Pauli tafjouksesta, mutta tämä ynsilö ei yskinyt ala kierroksilla. Tämän ECU on käynyt on käynytc Italian ilmastoa katsomassa pari kertaa. Tänään pääsi ajamaan vähä enemmän ja loisto vehje on jos verrataan -94 Transuun Enää pitäisi selvittää tuo rekisteri kilven valon ongelma. Tuleeko muille ...
- Pe Marras 02, 2018 8:38 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Husqvarna Terra 650
- Vastaukset: 411
- Luettu: 257036
Re: Husqvarna Terra 650
Uusi Terraristi ilmoittautuu Ei vielä suurempia kokemuksia, kun olen ajanut 30km pimeässä, mutta toivottavasti pääsee vielä enemmän surauttaa lähipäivinä. Sellaista kysyisin,kun rekisterikilven valo ei toimi? Vaihdoin uuden polttimon, mutta ei sittenkään. Jännite joka tulee lampun kantaan on 0,45v M...
- La Tammi 09, 2010 9:39 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Kaakonkulmalla ajelu?
- Vastaukset: 385
- Luettu: 258526
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Jos pakkasta yli 19
niin jään pois, toivotaan että tuo helittäisi yön aikana.
Sippolassa voisi käydä kokeilemassa jäärataa, jos sitä on tänä vuonna tehty.
niin jään pois, toivotaan että tuo helittäisi yön aikana.
Sippolassa voisi käydä kokeilemassa jäärataa, jos sitä on tänä vuonna tehty.
- La Tammi 09, 2010 12:52 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Kaakonkulmalla ajelu?
- Vastaukset: 385
- Luettu: 258526
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Saattaapi onnistua, jos ei mennä umpihankeen (kunto niin huono)ja tankkausväli 125kmLightSpeed kirjoitti:Sunnuntaille suunniteltiin ajelua ,lähtöpaikka entinen Anjalankoski.
Jos sattuisi olemaan kylmä niin ajetaan lyhyt lenkki.
Mistäpäin lähtö ja mieluiten puolenpäivän jälkeen
- Ke Joulu 30, 2009 1:15 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Vaahtomuovi ilmanputsari?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 6921
Re: Vaahtomuovi ilmanputsari?
Kiitoksia, onkos tämä samaa kuin teräketjuöljyJari kirjoitti:No vaikka tätä, No-Toil, ympäri vuoden.
- Ke Joulu 30, 2009 1:01 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Vaahtomuovi ilmanputsari?
- Vastaukset: 11
- Luettu: 6921
Vaahtomuovi ilmanputsari?
Niin, kun en itse tiedä, eli pitääkö tuota suodatinta talviajossa
öljytä, jos pitää, niin millä öljyllä?
ooo, mitäs öljyä kesällä sitten laitetaan?
tyhmä kysymys, mutta saa vastata.
öljytä, jos pitää, niin millä öljyllä?
ooo, mitäs öljyä kesällä sitten laitetaan?
tyhmä kysymys, mutta saa vastata.
- La Joulu 26, 2009 12:54 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
- Vastaukset: 3191
- Luettu: 1212025
Re: Mitä talleissa tapahtuu...?
Juu, Jekkupullo kannattaa istuttaa jokaiseen mopoon, ihan vain lääkkeekksiTallukka kirjoitti:Vaihteeksi "huoltoa" katumopoon...
Katotaan pitääkö talvi sisällään muutoksia ulkoasuun vai mennäänkö vanhalla reseptillä.
- Ke Marras 25, 2009 10:57 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Transalpin XLV600 -96 etupyörän laakerit, malli ?
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4130
Re: Transalpin XLV600 -96 etupyörän laakerit, malli ?
Moi! Stormi ei antais näköjään etulaarkerisarjalle stefoineen hinnaksi kun 21€, mutta nettikaupassa oli saatavuus punaisella :evil: http://www.storm-motor.fi/shop/PublishedService?file=page&pageID=18&freePage=180 Mene Etraan tai johonkin muuhun laakerikauppaan ota sitten 2RS laakerit, eli p...