Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Ripper
La Marras 29, 2008 11:58 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Biltema
Vastaukset: 888
Luettu: 444959

Re: Biltema

No joo ostin jarrupalat taakse ja nopeeta ne näytti kuluvan, no en oo ihan varma oliko keleillä merkitystä ja uus pyöräkin oli alla,(jarrupoljin on ehkä liian ylhäällä tulee vahingossa sitä poljettua liikaa) mutta en sitten uusia enää hakenut biltemannista. Muuten olen ollut hinta laatuun tyytyväinen