Haku löysi 1 tuloksen
Re: Biltema
No joo ostin jarrupalat taakse ja nopeeta ne näytti kuluvan, no en oo ihan varma oliko keleillä merkitystä ja uus pyöräkin oli alla,(jarrupoljin on ehkä liian ylhäällä tulee vahingossa sitä poljettua liikaa) mutta en sitten uusia enää hakenut biltemannista. Muuten olen ollut hinta laatuun tyytyväinen