Haku löysi 10 tulosta

Kirjoittaja sulemi
Ke Loka 22, 2008 10:36 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Gospelit telkkaris.
Vastaukset: 19
Luettu: 6085

Re: Gospelit telkkaris.

[/quote] Joo. Nyt sitä sitte ollaan valtakunnan julkkiksia :lol: . Tv-aikaa tuli ainakin 3 sekunttia. Näkypähän tuossa meidän telttanaapurikin oikeen komean puheen pitävän. Terkkuja vaan sinappikurkkusalaatti-housuselle miehelle sinne pohojoseen päin :lol: . Toivottavasti on jo tähänmennessä selvinn...
Kirjoittaja sulemi
Ke Loka 22, 2008 7:58 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Re: Suzuki DR 650 SE

Juuh, tuli vaihettua DR650SE tommoseen Honda Hornet 600:seen. Nimimerkki dq rakentelee siitä tulevaisuudessa mieleisensä ja toivottavasti saadaan täällä foorumilla seurata mitä tuleman pitää :) Palstan lukua jatkan silti, vaikka pyörätyyppi muuttuikin radikaalisti. Eihän sitä tiiä vaikka kesällä/syk...
Kirjoittaja sulemi
Ke Elo 06, 2008 7:28 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Voi ny prkl... Uus vetoakselinstefa ollu paikallaan pari kuukautta ja taas korkkas! :evil: Mistä h*levetistä tuo johtuu? Tyyppivikako? Huohotinjärjestelmä ei ole tukossa.
Kirjoittaja sulemi
Ke Kesä 04, 2008 12:28 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

[quote="aleksi"]Mistä löytyisi PIKAISESTI dr 650se vetoakselin stefa. Olen lähes kaikki liikkeet käynyt läpi mitä tampereella on ei löydy mistään. on tilaus tavaraa :cry: rm heinolta kyllä löytyy mutta on vasta ens viikolla saatavissa haluaisi pyörän mahdollisimman nopeasti ajoon :!: Prkl,...
Kirjoittaja sulemi
Ti Kesä 03, 2008 10:40 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Mites tuo nokkaketjun kiristäjän takasinlaitto tapahtuu oikeaoppisesti, että se vielä pelaiskin oikeen :roll:

Tiiviste vuotaa siitä ja pitäis vaihtaa. Mahtuuko tulemaan pois ilman, että tarttee öljyputkia irrottaa?
Kirjoittaja sulemi
Su Maalis 16, 2008 8:19 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Mikäpä mahtaa olla kaasarin kyljessä oikealla puolella oleva mikrokytkin? Kaks piuhaa siihen näkyy tulevan, jotka on kylläkin katkastu :roll:

Kaasua ku vääntää, niin kaasarissa oleva laippa käyttää tätä kytkintä. Joku kuristinko?
Kirjoittaja sulemi
To Helmi 28, 2008 3:33 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Eilen tuli pyörä kotiin. Mittarissa on vajjaa 14tkm ja omistajia ollu nelijä,
3 vanahempaa miestä ja viimeksi nainen, joka on kuristanu tehot 25kw :) Tämä tuli positiivisena yllärinä, saapi halavemmat vakkuutukset.

Kuntoon nähden kilsat vois pitää jopa paikkaansa :roll:
Kirjoittaja sulemi
Ke Helmi 13, 2008 6:17 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Kirjoittaja sulemi
Pe Helmi 08, 2008 12:48 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Liikkeen (www.belcar.fi) kautta hommasin kans tuon.
Käsisuojat, kahvalämppärit ja pohjapanssarin laitan tuohon tässä talven mittaan. Muutenki pitää purkaa ja huoltaa tuo varmuuen vuoksi :roll:
Kirjoittaja sulemi
Ke Helmi 06, 2008 8:40 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Suzuki DR 650 SE
Vastaukset: 1242
Luettu: 659093

Tämmönen tuli tilattua saksasta :)

Kuva


Vuosimalli -99, ajettu 13200km.

Parin viikon sisällä pitäis olla Oulussa. Jännittää, sano mummo ku kahavimerkkiä vaihto :D