Haku löysi 6 tulosta
- Pe Maalis 12, 2010 8:23 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2103
Re: Ktm 525 exc vuotaa öljyä vesipumpuntakaa mystisestä kolosta.
eikö siinä öljyjen ja vesien välissä ole sellainen tyhjä tila mihin valuu öljyä jos stefa vuotaa ettei öljyt mene vesien kanssa sekasin ja siitä sitten on reikä ulos mistä ylimääräiset tulee pois`? ei mitään hengenvaarallista pitäisi olla
- To Huhti 30, 2009 12:05 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: SXC isommat huollot
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1335
Re: SXC isommat huollot
itelläni ei muuta ongelmaa ole ollu ku tuo tasapaino akseli ja laakerit pamahti kytkinkopan alta 25tkm kohdilla, nyt vaihdettu kaikki sieltä ja pelittää taas.
- Ma Huhti 27, 2009 11:18 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: SXC isommat huollot
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1335
SXC isommat huollot
mitäköhän porukka on tehnyt ku ennemmän kilsoja on kertynyt? Nyt tulee kohta 30tkm täytee ja tähän asti on menty ite öljyjen ja filsujen vaihoilla sekä venat katottu. Siitä en tiedä onko edellinen omistaja enne 15tkm mitään erikoista tehnyt. Kannattaako isompaa koneremppaa tehdä missä vaiheessa jos ...
- Su Tammi 13, 2008 2:03 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Suzuki DR 650 SE
- Vastaukset: 1242
- Luettu: 659051
- Ke Elo 01, 2007 5:46 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: kyykky vs . supermoto
- Vastaukset: 42
- Luettu: 25532
- La Tammi 13, 2007 11:14 am
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Karmoliksen DRZ
- Vastaukset: 240
- Luettu: 106843
tässä on yksi sivu mistä löytyy tankkien jälleenmyyjiä jos kiinnostaa.
http://www.coreracing.co.uk/aqualine.php
http://www.coreracing.co.uk/aqualine.php