Haku löysi 21 tulosta

Kirjoittaja Ipe76
Pe Joulu 27, 2019 3:40 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: KUTSU: Talvisota 80- Jutaus 24.-26.04.2020 Ilomantsi, Möhkö
Vastaukset: 11
Luettu: 10734

Re: KUTSU: Talvisota 80- Jutaus 24.-26.01.2020 Ilomantsi, Mö

Juu kyllä koitetaan saada tilaa kalenteriin ja päästä sinne!
Kirjoittaja Ipe76
La Kesä 02, 2018 10:55 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: BMW GS Meeting 2018 ilmoittautumislinkki on avattu
Vastaukset: 49
Luettu: 41146

Re: BMW GS Meeting 2018 ilmoittautumislinkki on avattu

Mahtuuko viel messiin? Vissiin unohdin ilmoittautua.... :oops:
Kirjoittaja Ipe76
Ma Helmi 19, 2018 9:48 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Etelä-Suomen Ruosteenpoisto -18 18-20.5 Virossa. TÄYNNÄ
Vastaukset: 54
Luettu: 41070

Re: Etelä-Suomen Ruosteenpoisto -18 18-20.5 Virossa. TÄYNNÄ

Jos peruutuksia tulee, ni mielellään lähetään messiin.
Kirjoittaja Ipe76
Ma Tammi 30, 2017 11:30 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729640

Re: KTM 1190 Adventure

Kirjoittaja Ipe76
To Heinä 14, 2016 10:24 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: KTM 300 2T exc 2012 tulppia menee
Vastaukset: 3
Luettu: 5173

KTM 300 2T exc 2012 tulppia menee

Onko mitään vinkkiä kun menee tulppia aika tiuhaan tahtiin kotarista?
Kirjoittaja Ipe76
Pe Joulu 18, 2015 1:26 am
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Mikäs avuksi visiirin huurtumiseen?
Vastaukset: 70
Luettu: 58420

Re: Mikäs avuksi visiirin huurtumiseen?

Kirjoittaja Ipe76
Ti Syys 15, 2015 8:54 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729640

Re: KTM 1190 Adventure

Kirjoittaja Ipe76
Ti Syys 08, 2015 10:05 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729640

Re: KTM 1190 Adventure

Juu toi Karoo 3 ei kyllä itteä ole vakuuttanut yhtään, varsinkaan takanen. Hedukat on toiminut mielestäni hyvin. Toisaalta tekis mieli kokeilla TKC70 Onko kellään kokemusta? No kohtahan sitä saa jo laittaa nastat alle, et eiköhän noi Karoot syksyn viel kestä. https://www.facebook.com/groups/56528708...
Kirjoittaja Ipe76
Su Maalis 22, 2015 11:45 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.
Vastaukset: 3
Luettu: 4104

Re: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

No hyvä tietää että on menny takuuseen niin ei välttämättä tarvi ruveta vääntämään!
Kiitosta. 8)
Kirjoittaja Ipe76
La Maalis 21, 2015 9:35 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.
Vastaukset: 3
Luettu: 4104

Re: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Tai siis vanne vuotaa ei rengas. :lol:
Kirjoittaja Ipe76
La Maalis 21, 2015 8:19 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.
Vastaukset: 3
Luettu: 4104

KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?
Yhden pinnan välistä tulee ilmat pihalle. :evil:
Kirjoittaja Ipe76
Pe Tammi 09, 2015 10:53 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729640

Re: KTM 1190 Adventure

Kirjoittaja Ipe76
Ti Joulu 30, 2014 1:10 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729640

Re: KTM 1190 Adventure

Kirjoittaja Ipe76
Ti Joulu 30, 2014 12:21 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729640

Re: KTM 1190 Adventure

Oletteko ajelleet talvella 1190 adventureilla? Onko ollut ongelmia? Eiks se pitäis olla suoraan ajovalmis? et menee vakio nesteillä.. Just hommasin uudet nastat kotariin ja ehkä huomen pääsee kokeilemaan, sikäli mikäli rengasmies on saanut rinkulat vanteille :lol: Valoteho hieman heikko, et pitäis m...
Kirjoittaja Ipe76
Su Joulu 28, 2014 10:32 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Mitas E10 renkaat talvirenkaiksi?
Vastaukset: 5
Luettu: 6818

Re: Mitas E10 renkaat talvirenkaiksi?

C-02 On vaan kovin kapea rengas 120/90-18
Sais melkein olla 140 tai 150 leveä ja katu hyväksytty.
Onko muista merkeistä kellään tietoa, mitkä olis hyvät KTM adventure 1190 R ?